About:
Το case study αφορά το Besthellenic.gr για την χρονική περίοδο 2022 vs 2021 με στόχο την αύξηση του ROAS και Conversion Rate.
Client:
Η besthellenic.gr για περισσότερα από 20 χρόνια δραστηριοποιείται στην ενοικίαση αυτοκινήτων και έχει έδρα της το Ηράκλειο Κρήτης.
Εδώ και μια 20ετία ξεχωρίζει για την ποιότητα, την ασφάλεια και τις ασυναγώνιστες τιμές που προσφέρει στους πελάτες της.
Brief:
Βασικός μας στόχος για τη Besthellenic.gr ήταν η μεγιστοποίηση του ROAS και του Revenue κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου 2022, αυξάνοντας κατά ένα μικρό ποσοστό την επένδυση στα Google Ads.
Solution:
Ο στόχος μας για το Besthellenic.gr επετεύχθη κατά κύριο λόγο με localization των campaigns. Πιο αναλυτικά, δημιουργήσαμε καμπάνιες στη γλώσσα του κοινού (target audience) που απευθυνθήκαμε.
Το κοινό στόχος ήταν Γερμανοί, Γάλλοι και Άγγλοι τουρίστες. Έτσι, χρησιμοποιήσαμε keywords, κείμενα διαφημίσεων και landing pages στις συγκεκριμένες γλώσσες.
Με μία αύξηση της επένδυσης κατά μόλις 24.10% πετύχαμε αύξηση σε revenue κατά 91.5% και αύξηση του conversion rate κατά 166.2%. Με αυτή την πιο “στοχευμένη” προσέγγιση πετύχαμε καλύτερο Conversion Rate και εκτοξεύσαμε τις πωλήσεις της Besthellinc.gr, ενώ καταφέραμε να μην αυξήσουμε σε μεγάλο ποσοστό το διαφημιστικό κόστος και να το διατηρήσουμε σε ικανοποιητικά επίπεδα
AttributeType823
Attribute831
Attribute832
Attribute824
Attribute828
Attribute833
Ad Spend
Revenue
Conversion Rate