About:

Το Case Study αφορά το Markakis.gr για την περίοδο του Ιανουαρίου -Μαΐου 2022 vs Αύγουστο – Δεκέμβριο 2021 με στόχο την αύξηση του Revenue και των transactions με μείωση του διαθέσιμου προς επένδυση budget συνολικά σε Google & Meta και με σταθεροποίηση τόσο του τζίρου όσο και των αγορών για τη συγκεκριμένη περίοδο.

Η μείωση που ζητήθηκε έγινε με σκοπό να διατηρήσουμε το budget διαθέσιμο για την καλοκαιρινή περίοδο.

Markakis.gr

Client:

To markakis.gr προέρχεται από μια αλυσίδα φυσικών καταστημάτων με οπτικά είδη και πολυετή εμπειρία στον χώρο. Με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης συνεχίζει εδώ και χρόνια την σταδιακή & ανοδική εξέλιξη προχωρώντας σε ανάπτυξη και στον χώρο της ecommerce αγοράς.

Το markakis.gr φροντίζει πάντα να προσφέρει στον κόσμο κορυφαία ποιότητα, μεγάλη ποικιλία και τις καλύτερες και πρωτοποριακές υπηρεσίες στα είδη οπτικών.

Brief:

Το brief που μας δόθηκε από τον πελάτη ήταν η αύξηση του Reveneue και των transactions (αγορές) με μείωση του διαθέσιμου προς επένδυση budget συνολικά σε Google & Meta channels κατά 18% σε σχέση με την συγκρινόμενη περίοδο, δηλαδή Ιανουάριος 2022 – Μάιος 2022 σε σχέση με τον Αύγουστο 2021 & Δεκέμβριο 2021.

Ουσιαστικά, η μείωση που έγινε στο advertising budget, ήταν backup μείωση ώστε να επενδυθεί ως extra budget κατα την καλοκαιρινή περίοδο που θεωρείται High Season για τον πελάτη.

Στόχος λοιπόν, ήταν να κρατήσουμε σταθερές τις πωλήσεις και τον τζίρο (για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου vs Αύγουστος – Δεκέμβριος 2021) που συγκρίνουμε παρά τη μείωση του μηνιαίου advertising budget.

Solution:

Για την καλύτερη διαχείριση τόσο του budget όσο και για τη βέλτιστη στόχευση του ιδανικού κοινού στόχου, ξεκινήσαμε πιο διεξοδικά την ανάλυση των Data τόσο από το eShop όσο και από το κάθε paid channel ξεχωριστά (Google & Meta Platform).

Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να διαμορφώσουμε καλύτερα την ιδανική persona για τον πελάτη (ηλικία, φύλο, location κ.ά.) και άρα να προβάλλουμε πιο προσωποποιημένες καμπάνιες και διαφημιστικά μηνύματα σε αυτό το κοινό.

Τα δύο αυτά κανάλια Google & Meta, λειτουργούσαν συμπληρωματικά το ένα με το άλλο σε όλο το στάδιο της αγοραστικής συμπεριφοράς (buyer journey) του δυνητικού πελάτη. Ενδεικτικά, ποικίλες καμπάνιες στήθηκαν και στα δύο channels ξεκινώντας από το στάδιο του Awareness και του
Consideration και καταλήγοντας στο στάδιο του Decision.

Καμπάνιες καταλόγου retargeting & prospective customers oriented με segments ανά προϊοντική σειρά και brands, ανά φύλο και άλλες βελτιστοποιήσεις βάσει personalization σε Facebook & Google
επέφεραν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, όπως αύξηση πωλήσεων, ενώ καμπάνιες display στην Google και Brand Awareness στη Meta με διάφορα formats εικαστικών (video & static graphics)
ενίσχυσαν στο έπακρον την αναγνωρισιμότητα του brand name των Οπτικών Κέντρων Μαρκάκη σε πανελλαδικό επίπεδο.

AttributeType823

Attribute827

Attribute829

Attribute825

Attribute824

Attribute828

Attribute830

Attribute826

+98%

Revenue

+79%

Transactions

+10%

Av. Order Value

+184%

Traffic

Conclusion:

Καμπάνιες καταλόγου retargeting & prospective customers oriented με segments ανά προϊοντική σειρά και brands, ανά φύλο και άλλες βελτιστοποιήσεις βάσει personalization σε Facebook και Google απέφεραν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα όπως αύξηση πωλήσεων, ενώ καμπάνιες display στην Google και Brand Awareness στη Meta με διάφορα formats.

To manager.nmweb.gr χρησιμοποιεί Cookies!

Χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε προσωποποιημένη εμπειρία περιήγησης. Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Αποδοχή Όλων» και βοήθησέ μας να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει.

To manager.nmweb.gr χρησιμοποιεί Cookies!
Powered by NETMECHANICS