About:
Το case study αφορά τη Motorplan.com για την περίοδο του 2022 με στόχο τη δημιουργία μιας digital στρατηγικής για την εξέλιξη και την εκσυγχρόνιηση του website και την ταυτόχρονη επένδυση στα καταλληλότερα κανάλια για το συγκεκριμένο industry ( Paid & Organic Search).
Client:
Το Motorplan.com είναι μια από τις μεγαλύτερες τοπικές εταιρείες στον κλάδο της ενοικίασης αυτοκινήτου, με δίκτυο και φυσική παρουσία σε ολόκληρο το νησί. Με δραστηριότητα στον κλάδο από το 1986 και παρουσία στα πιο τουριστικά μέρη του νησιού της Κρήτης και δυνατότητα εξυπηρέτησης των πελατών 24 ώρες την ημέρα, 12 μήνες τον χρόνο συνεχίζει δυναμικά προσφέροντας καθημερινά τις καλύτερες υπηρεσίες.
Η Car Motor Plan με τον μεγαλύτερο στόλο αυτοκινήτων και γραφεία σε κάθε σημαντικό τουριστικό θέρετρο του νησιού, είναι σε θέση να εξυπηρετεί τους πελάτες της με τον καλύτερο τρόπο αλλά και να δώσει χρήσιμες συμβουλές και Tips για το ταξίδι σας στο νησί.
Brief:
Βασικός στόχος για την Car Motor Plan ήταν η ολοκληρωμένη digital παρουσία μέσω ενός ανανεωμένου website και η συνολική search στρατηγική σε οργανικά και πληρωμένα αποτελέσματα που αποδείχθηκαν κερδοφόρα.
Solution:
Πιο συγκεκριμένα οι πυλώνες που στηρίχθηκε η προσπάθειά μας ήταν οι εξής:
Localization Περιεχομένου & Διαφημίσεων:
Αρχικά προχωρήσαμε σε μετάφραση του website στις βασικές γλώσσες των μεγάλων αγορών όπως τα αγγλικά, τα γερμανικά, τα γαλλικά και τα ολλανδικά. Ταυτόχρονα, μεταφράστηκαν και τα διαφημιστικά κείμενα, προκειμένου να παρέχουμε στον χρήστη μια πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία.
Βελτίωση Γεωγραφικής Στόχευσης μέσω Google Ads:
Τα Google Ads ήταν το μοναδικό διαφημιστικό εργαλείο που χρησιμοποιήσαμε και η βάση της acquisition στρατηγική μας.
Η γεωγραφική στόχευση μπορεί να πραγματοποιηθεί βάσει της φυσικής τοποθεσίας του χρήστη ή βάσει του ενδιαφέροντος που έχει εκδηλώσει ο χρήστης μέσω των αναζητήσεών του για μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
Επικεντρωθήκαμε σε καμπάνιες με στόχο τις μεγάλες αγορές βάσει της παρουσίας του χρήστη στην γεωγραφική περιοχή (presence) αλλά και τους χρήστες που είχαν ως search interest την Ελλάδα και την Κρήτη. Έτσι, παρατηρήσαμε ότι οι καμπάνιες που είχαν στόχο το search interest του χρήστη ανεξάρτητα της φυσικής του παρουσίας, απέδωσαν καλύτερα αποτελέσματα.
Τα KPIs μας οδήγησαν σε επένδυση στις συγκεκριμένες καμπάνιες, καθώς η αποτελεσματικότητα βάσει του ROAS, του Conversion Rate αλλά και του κόστους ανά κράτηση ήταν σημαντικότερη σε σχέση με τις παραδοσιακές καμπάνιες.
Στη συνέχεια προχωρήσαμε σε επένδυση του SEO.
Στόχος επίσης ήταν η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας σε όσο το δυνατόν πιο ποιοτικές αναζητήσεις, η ανάδειξη του domain στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google, η συνεχής βελτίωση του website από τεχνικής πλευράς καθώς και η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη κατα τη περίηγησή του.
Τα αποτελέσματα ήταν εξαρχής ενθαρρυντικά, ενώ η συνεχής παρακολουθήση του διαφημιστικού λογαριασμού μάς επέτρεπε την άμεση βελτιστοποίησή του.
Οι σωστά δομημένες καμπάνιες, το ποιοτικό website και τα μεταφρασμένα κείμενα, μάς έφεραν υψηλά Quality Scores στα Google Ads, ενώ η σημαντική επένδυση στις καμπάνιες βάσει ενδιαφέροντος αποδείχθηκε ιδανική.
AttributeType823
Attribute824
Attribute828
SEO
Attribute831
Attribute833
ROAS
Conversion rate
Organic Impressions