About:
Το case study αφορά τον πελάτη Cretecars.com και αφορά τη χρονική περίοδο 2022 vs 2021 με στόχο τη μεγιστοποίηση του Revenue και διατήρηση του ROAS επίπεδα κερδοφορίας.
Client:
Το cretecars.com είναι ο απόλυτος σύμμαχός σου στο ταξίδι σου στην Κρήτη. Ο πελάτης μας παρέχει υψηλές υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων από το 2006 με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση και ασφάλεια των πελατών του.
Brief:
Το 2021 ήταν μια πολύ επιτυχημένη σεζόν για το Cretecars.com, καθώς οι στρατηγικές που ακολουθήσαμε απέδωσαν, επιτυγχάνοντας σημαντική βελτίωση σε τζίρο και σε ROAS.
Αυτός ήταν και ένας λόγος που βραβευτήκαμε στα Evolution Awards στην κατηγορία Best in Travel & Tourism.
Έπειτα από μια καλή χρονιά, τόσο η δυναμική όσο και η δυνατότητα επένδυσης ήταν μεγαλύτερες, γι’ αυτό και το 2022 ήταν μια πρόκληση για εμάς.
Στόχος μας ήταν να μεγιστοποιήσουμε το revenue διατηρώντας το ROAS σε επίπεδα κερδοφορίας, προκειμένου η επένδυση στα Google Ads να έχει πραγματικό νόημα.
Solution:
Με ένα μεθοδικό expansion σε νέα keywords & markets, καταφέραμε να διατηρήσουμε το ROAS σε επίπεδα κερδοφορίας παρά το γεγογός ότι σχεδόν διπλασιάσαμε την επένδυση (+80%!).
Έτσι, καταφέραμε και πετύχαμε πολύ σημαντική αύξηση σε πωλήσεις και τζίρο κατά 60%!
AttributeType823
Attribute824
Attribute828
Competitive Analysis
Attribute831
Ad Spend
Revenue
Conversions